pascalinegevaerts.reismee.nl

Second day in Vancouver...

Woensdag dacht ik: laat ik vandaag eens goed beginnen! Hardloopschoenen aan en gaan!! Ik had gekeken voor Kesington Park en rond het park was 1,1 km.. Dus ik dacht: laat ik beginnen met een aantal rondjes rond het park.. Maar wat crap! Ik was even vergeten dat we hier hoger zitten dan NL EN dat het park op een heuvel ligt... Echt heavy! Zo na elke 1,1 km kon ik even lekker uithijgen! Maar ik heb 5 rondjes gelopen dus was wel weer trots op mezelf ?. Daarna de bus gepakt naar downtown, Canadees telefoon nummer aangevraagd en door naar Internex. Ik heb daar een korte briefing gehad wat wel nuttig was om te weten dat de canadese sollicitatiegesprekken erg lijken op de Nederlandse ?. Daarna richting Stanley park gelopen, natuurlijk de verkeerde schoenen en sokken aan... Dus toen ik eindelijk bij Stanley park was, had ik zo'n pijn in mijn poten, dat ik het niet meer zag zitten om nog verder te lopen XD! Slim...... Dus maar weer onderweg naar huis gegaan om daar te eten en door te gaan naar de Karaoke pub night te gaan! En toen het goede nieuws: ik had zaterdag al mijn eerste sollicitatiegesprek! :D Maar eerst de belangrijke zaken, door naar de pub night! Pub night was echt super leuk, nieuwe mensen ontmoet en fantastische zangers gezien.... NOT XD. Toch blijkt wel dat ik beetje last heb van een jetlag want was om 10 uur echt kapot.. Dus ben op tijd naar huis gegaan en mijn bedje ingekropen..

Wednesday I thought: I will give this day a good start!!! Running shoes on and GO! I measured via internet that the round around Kensington park is 1,1 km.. So I thought: let's start with a couple of rounds around the park! But.. CRAP!!!! I forgot that we are higher than in the Netherlands AND the park is on a hill.... Really heavy!! So after every 1,1 km I could gasped for a bit.. But I did 5 rounds so I was pretty proud of meself :). After a nice shower I went downtown, got a Canadian phone number and went to Internex. I had a short briefing about job interviews and it was useful to know that Canadian job interview are similar to the Dutch ones.. Afterwards I went to Stanley park, of course not wearing the right shoes and socks.. So when I was at Stanley park, my feet were killing me! So I decided Stanley park was a little too big for my feet... Very smart.. So I went home to eat and go to the Karaoke pub night! And then, good news via email: I have a job interview on Saturday! :D But first the most important stuff, the pub night! Pub night was really fun, met new people and saw terrific singers.... NOT XD. But apparently I have a jetlag so at 10, I was almost sleeping in the pub... So I went home and crashed on bed..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active