pascalinegevaerts.reismee.nl

Thanksgiving!!!

Maandagochtend.. 2 conclusies 1) ik heb de eerste week overleefd! 2 ) mijn eerste thanksgiving!!!

Monday morning... 2 conclusions, 1) I survived my first week! 2) my first thanksgiving!!!

Na eerst met mijn lieve familieleden thuis geskypte te hebben, was het hoogste tijd om boodschappen te gaan doen! Ik had bedacht om taart te maken.. Niet pumpkin pie, maar chocolade taart op verzoek van mijn lieve gastgezin en appeltaart! Om zeker te zijn wilde ik 2 taarten maken, mocht één van de twee mislukken :).

After skyping with my lovely family members at home, it was time to do some grocery shopping! I wanted to make pie.. Not pumpkin pie, but chocolate pie on request of my lovely home stay family and apple pie! Just to be sure, I made 2 in case one failed...

Het was prachtig weer dus ik ben lopend heen en weer gegeven naar de supermarkt.. Leuk om dan een bus tegen te komen, die je zelfs happy thanksgiving wenst! (tekst op de bus: happy holidays!) Dus zelfs de bussen zijn hier vriendelijk :).

It was beautiful outside so I walked down to the grocery store... So nice to run in to a bus who wishes you a happy thanksgiving! (text on the bus: happy holidays!) So even the busses are friendly :).

Na lunch was het zover, mijn eerste avontuur in de keuken! Ok, geen weegschaal, geen mixer maar cups afmetingen met dank aan mijn lieve huisgenootje en mijn handen.. Ok, moet lukken!

After lunch, it was time!!! My first adventure in the kitchen! Ok, no scale, electronic mixer but cups measurement thingies thanks to my lovely roommate and my hands... Ok, it will work!!

Na 3 uur was het volgende het resultaat / result after 3 hours:

Omdat we nog even tijd hadden, heb ik 7,7 km hardgelopen rond Kensington park.. En dat gaat steeds beter!!! :D En toen was het tijd voor thanksgiving dinner.... Turkey!!! (with a secret::))

Because I had some time left, I runned 7,7 km round Kensington park, and it is getting better!! :D Then it was time for thanksgiving dinner, Turkey!!! (with a secret! :))

We begonnen met dit gezelschap en eindigde met iets van 12/15 mensen?? Super gezellig! Toen we erachter kwamen dat we een aantal pro's hadden in pool en sommige die het niet konden, besloten we downtown te gaan om een pool te wagen :)!

We started with this people and we ended with something like 12/15 people??? Really lovely and nice!! Then we found out we had some pro's in pool and some not.. So we went downtown to play some pool! :)

A really lovely thanksgiving evening!!!! :)

Reacties

Reacties

Karin

Ben wel heel benieuwd wat de secret bij de Turkey was.

wouter landheer

Goeie morgen Pas!

Wat schrijf jij veel zeg! haha. Ter vergelijking, je blog'd in een week wat mij 2 a 3 maanden kosten. Wel super leuk allemaal!
Veel plezier nog met het ontdekken van Vancouver voor de sleur intreed ;)
EN whistler?! Dat is downhill mountainbike heaven! ik ben jaloers...

veel plezier nog!

Pascaline

Ik zal het geheim vertellen... We hadden 'sideview' on the turkey... omdat hij maar één vleugel had XD..

Thanks Wouter! Ja nu heb ik nog tijd.. als ik straks ga werken, zul ik een stuk minder tijd hebben (hopelijk! ;)).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active